konora

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Nora - 22 juli 2014 02:25

Dagen börja med att jag överkörde till dit vi körde ut dot och baltazar på sommarbete för att kolla till dem, oj den svenska gramatiken jag hade i den meningen. 

Men vi åkte ut o kollade till dem, allt var lungt o fint. De fick nya mineraler också. 

Sen så körde jag hem. Sjukt kul att övningsköra.

Efter detta så fortsätte jag med att göra minna kaststjärnor till cosplayen men min sprayfärg tog slut, så jag har lite små panik o måste skaffa ny snarast då vi åker på torsdag.  Då övningsköärde jag in till bvyn för att sew om man kunde köpa någon färg där. Men det har de inte i så små byar som jag bor i. 


Efter det så åkte jag o en kompis o badade. Och när jag kom hem så tog jag och tvättade gubben. Som var ren i ca 10 sek efter att jag släppte ut honom. *se videon*


Sen på kvällen så tog jag en jobbing tur på 6 km. Det var sjukt jobbigt nu sitter jag här halv 2 på natten och gjorde videon på 10 min därför den inte är så bra.  Fick upp videnonrunt halv 3 så jag ska sova efter det här


puss o hej

Ovido - Quiz & Flashcards