konora

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Nora - 5 juli 2014 22:06

Idag har varit en sådandär sommardag är det är jättevarmt. Men jag började dagen med att Emma(syster), jag och mamma åkte dit där Mjölner, Roxy o ymer går på sommarbete för vi skulle åka upp med hö till dem så hon som bor där kan ge dem. Jag tog med mig hjälmen o Mjölners träns. Så satt jag på honom tränset och Emma slängde upp mig på honom i hagen. Först fattade han inte, men när jag tog en pinne som spö så jag kunde peta på rumapan på honom så fattade han. Han är jättesnäll o smart, dock gick han under ett lågt träd när han tröttnade så jag har ett litet rivmärke på armen. Det var även sjukt mycket bromasar där och de gillade minna ben.


Efter det så åkte jag till sommarjobbet, som är att klippa ens gräsmatta. Nu menar jag inte en liten gräsmatta utan det tar ca 3 timmar med först åkgräsklippare o sen gåklippare för att klippa på svåra ställen o nära blommor o så. Men men vad gör man inte för pengar. 


sen har jag väll varit ute o gått o lite annat ^^


Myspys bild på mig o Mjölner från idag.

 

Ovido - Quiz & Flashcards