konora

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Nora - 1 juli 2014 22:46

''Jag tänkte börja med att lägga upp minst ett inlägg varje vecka ''

hahah wops.... Det gick ju bra... men okej denna gång ska jag faktiskt försöka då moa klagade på mig!

Men vad har hänt o vad kommer hända?

Det som har hänt är väll att jag har gått ur nian o har fått svar från gymnasiet!

Det som händer är att jag börjar naturvetenskap i höst på mökelngymnasiet i karlskoga!

Sen den 24-27 ska jag o Lollo till närcon. Kolla hennes blogg hon är sjukt duktig på att måla: http://lollolarsson.bloggplatsen.se/

Sen ska jag väll till mjölner o träna mer, har inte träffat honom på länge då han är på sommarbete.

 

hmm var det något mer.... 

JOOO ja det var det!! Jag ska va med i tiningen med våra djur som jag tränar med då jag faktist har ridit mjölner ordentligt nu. Klart det är bara storfors lokaltidning men ändå!

STORT FÖR MIG SOM BARA GÖR DE3TTA FÖR KUL!

 


sista bilden som klass 9b


jag o mjölner

 


Ovido - Quiz & Flashcards