konora

Alla inlägg under mars 2014

Av Nora - 23 mars 2014 01:04

Idag har jag tränat löst med Wiola på gården och det gick jättebra, försöker komma på hur jag ska lära henne mer tricks. någon som har några bra tips?
Sen gick mor o jag ut med roxy o ymer, de blev jätteglada och lekte runt!
Sen tog Emma och jag o gick en sväng med muffins, som det nog kommer några och kollar på imorgon. Men då är det bara att de lånar henne, inte till salu! Vi hoppas på att allt går bra då.
Jo jag har även gjort rosor idag, utav kaffe filter, det blev faktiskt väldigt bra. Så ska göra en bukett av dem.


Av Nora - 22 mars 2014 01:11

Klockan är över 1 på natten och jag gjorde precis klart filmen, så ladda upp den på youtube nu. Det är från 2 olika dagar och jag hade lust o träna hoppning då. Hoppas ni gillar den och ni får gärna subba på min yt kanal ^^


Av Nora - 8 mars 2014 01:12

Hallu allihopa är ganska mycket i skola nu. Hargjort prov 4 dagar i rad+inlämningsuppgift jag inte är färdig med och på måndag drar nationella proven igång! Då blir det muntligt 3 dagar i rad!
Så ska försöka uppdatera men blir inte av. Ska även försöka uppdatera mer övehuvudtaget.

Så vad har jag gjort sen jag skrev?
Jag har ridit lite på Vilgot och muffins, kört gubben och haft Wiola som handhäst då. Jag har även varit ute o gått med kalvar och idag tog jag o mjölner o gick en tur. Fast innan mjölner kom till mig i hagen lekte jag en hel del med datte o butter som var jätte busiga. Har börjat inse vad stor Datte är med tanke på att jag lekte med honom som kalv, men extremt skönt att han redan då fick lära sig att inte springa på folk, det är jag glas att jag lärde honom!
Har filmat lite så kanske kommer en ihop klippning någon dag. ^^

Presentation


Tjej som tränar med gårdens djur. Specielt korna!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards