konora

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

Någon som vill ha en tjur?

Av Nora - 19 oktober 2014 14:01

Hej hopp i gallopen! 

Jag lever! Väldigt mycket i skolan därför jag inte skriver så mycket här. Men tänkte faktist slänga upp en annons. på våran belted galloway tjur Palle. Han är verkligen jättesnäll dock kan man ju inte gå i grimma med honom som Mjölner o Ymer, hahaha. 

Men slänger länk till anonsen här nere, den kommer komma ut på blocket med men det är väll ikväll eller imorgonbitti. 

http://www.lantbruksnet.se/lantmarknad/sok/annons.php?aid=112000  <---- länken till anonsen



 

ps jag har beställt en systemkamera, men mer om det senare! 


Kramar nora 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora - 20 oktober 2014 19:16


Idag när jag kom hem från skolan så åt jag lite snabbt och böt sedan om för att sticka ut i stallet och ta in muffins för att ta en tur med henne. Jag tränsade och sadlade henne och sedan drog ut.   När vi nästan hade kommit till slutet av kohage...

Av Nora - 25 september 2014 20:18


Videon verkade ju inte funka så slänger in den här längre ner i det här inlägget.  Men jag har iallafall lekt med ymer ikväll. Vi fick stanna på gårdsplanen då det hade mörknat och vi behövde lju. så vi gick runt like och spraqng lite. Han skötte s...

Av Nora - 25 september 2014 07:30

Jag insåg precis att jag inte är henna på 11 timmar på torsdagar, åker lite innan 7 på morgonen och kommer hem vid 6 om jag har tur kan jag komma med 4 bussen så jag är hemma vid 5 men då har jag tur. Man hinner inte så mycket mer efter det. Men eft...

Av Nora - 11 september 2014 14:31

Hej folket :) För några dagar sedan bestämde jag mig att vara med i en tävling, som elmia lantbruk har, im biljetter till årets mässa som i år är lantbruksmaskin o fält. Förra åtet var det djur. Då var jag och min mamma och kollade på ko utställning...

Av Nora - 8 september 2014 22:15


Ni vet i torsdags när jag skrev mitt senaste inlägg? Att jag skrev att Jag ville rida, jag gjorde det den dagen med. Eller aaa det gick inte så bra, Mjölner vägrade gå framåt, så kom inte så långt, eller en liten bit med lite mutning. På vägen hem så...

Presentation


Tjej som tränar med gårdens djur. Specielt korna!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards