konora

Alla inlägg under maj 2014

Av Nora - 10 maj 2014 12:36

För någon dag sen var en vän till mamma här o red, hon kommer hit o lär sig rida. Men då red vi upp i skogen o klättra lite berg jag på Vilgot och hon på Smirre och mor min gick med.
Sen har muffins det jättebra hos sin foder värd de gör massa saker med henne och hon ska visst med på ridläger i sommar! Hon och Emma som den tjejen som rider henne heter trivs jättebra ihop! På under bilden har ni på muffins och en av hennes nya vänner.
Sen har vi korna som ska på sommarbete nu i helgen. Iallafall mjölner, ymer och roxy dom ska till en vän till oss som har två små barn som kommer vara o klappa på dem.
Klart det kommer bli tomt utan dem hela sommaren men de har det bra där ^^

Av Nora - 7 maj 2014 19:38

Jo jag har fått kycklingar och vaktlar nu i helgen så slänger upp lite bilder på dem :)
Sista bilden är på mig o Agda en av mina 6 vaktlar ^^

Av Nora - 6 maj 2014 22:21

Jag tänkte börja med att lägga upp minst ett inlägg varje vecka och den kommer upp i helgen då, ska försöka vara mer aktiv men men...
Så det blir ett vad har jag gjort i veckan inlägg!

Denna helg kommer ett upp men de 2 helgerna efter det är inte så säkert då jag ska till polen med klassen 16 maj och vi kommer hem på kvällen 22 maj sen kommer jag åka till ukm på fredagen och är i karlstad under helgen. Sen kommer jag tillbaka! 

O så red jag smirre för några dagar sen så mor filmade :3

Presentation


Tjej som tränar med gårdens djur. Specielt korna!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards