konora

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Nora - 19 juli 2014 23:56

Imorse så hade mamma och jag kommit på att vi skulle flytta ut Dott och Baltazar skulle få åka på sommarbete till där Datte, Sol och Butter är. Så vi förste in dem i transpoten och åkte dit. Och släppte ut dem i hagen. Den hagen de går i är jätte stor och så jag gick och letade efter dem när jag hittade dem var Sol helt blöt och Butter stod i vattnet och Datte kom o hälsade på mig. Gosse pöjken är stor nu.  Sen så fick vi ta med dem så de hittade varnadra och kunde hälsa. Allt gick bra och nu går de ihop.


 


Sen ska jag ju på närcon nu den 24 och jag har fixat mig en ninja cosplay. Så ska jag och Lollo springa runt o dela ut stjärnor  som det ska tår snälla grejer på. Så om ni får en ninjastjärna så vet ni vem det var.


 


puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards