konora

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Nora - 4 juli 2014 23:17

igår så gick jag o la mig vid 10 på morgonen efter o suttit o snackat skype hela natten med en vän. Sen på kvälen tog jag o mamma en tur, jag red vilgot o hon gick med med smirre o en av hundarna. Vilgot skötte sig jätte bra inge bråk alls!  Det blev en tur på ungefär 6 km.


Idag så tog jag moppen till maja o vi åkte o badamo hade mysigt, sen när vi kom hem till maja sköt vi luftgevär, det är sååå sjukt kul att skjuta på skjutte tavlor. Efter det var det var det dags att åka hem för mig.

När jag kom hem o jag o mor hade fixat stallet stack jag o hon ut på en tur igen. Idag blev änu en tur, men idag red jag smirre o mamma tömkörde vilgot, nu blev det en mycket kottare tur på några km bara, men det blev delvis skogstur. 


Tyvärr har jag inga bilder från ridturena då jag inte har någon mobil för min är inlämnad på lagning. Så jag lånar en av mammas mobiler o den har jag lämnat inne när vi har varit ute för att jag inte ska förstöra den heller!
MEN jag har bilder från att jag o maja var, några som hon fotta. 


Puss o kram från mig!

 


Ovido - Quiz & Flashcards