konora

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Nora - 28 januari 2014 21:03

På lördagen kom jasmin hit. En vän till mig som har en av våra valpar som inte är valpar längre. 

Vi började med att ta en tur på vilgot och muffins. Jag tog muffins och hon Vilgot. Lilla vilgot var väldigt pigg så hon fick allt jobba på för att hålla honom i shack. Sen hälsade vi på korna med. Som var förstagången hon klappa en ko! Blir en liten chock för mig som har växt upp med kor. Vi tog även ut ymer och skulle gå en sväng, men då tog jag med mjölner så han fick komma ut med. På hemvägen så fick hon hoppa upp på mjölner några steg. Men det var väldigt svårt att hålla en galen ymer samtidigt som att leda mjölner. Hon sa att hon trodde aldrig att hon skulle rida på en ko.

Hmm, är det så ovanligt att rida på kor?

Nej men det var en jätte bra dag och jag tackar jasmin!

Hennes bilder så följ henne på instagram: Jasminhedberg

Ni kan följa mig med om ni ändå håller på: Nora_laven


   

Jag på lilla muffins(till höger) Och jasmin på vilgot(till vänster)  

Mjölner och lilla ymer som alltid ska kaxa imot store brosan   

 

Ovido - Quiz & Flashcards