konora

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Nora - 7 januari 2014 13:00

Oj, den här dagen vart inte som jag tänkte. 

Jag tänkte bara sätta på honom sadel och hänga lite på Mjölner. Jag tog vesten sadeln för det är den jag ska ha sen när jag rider honom.

Men som vanligt går det inte som jag tänker och han brydde sig inte så jag hoppa upp i sadeln. Jag hade med en som lede honom så gick vi en kort sväng. Att gå framåt var inte det roligast till börja med, tog motorstop med mig på ryggen. Vi testa till och med några trav steg som var väldigt skumpigt. 

Men när vi kom till baka på gårdsplan tog jag en liten volt ensam, så jag faktist red själv på min tjur!


Efter som jag inte tänkte rida har jag klumpiga skor och storjacka 


Jaja min tjur va jätte duktig iaf :3

 

Ovido - Quiz & Flashcards