konora

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Nora - 26 februari 2014 18:51

Den här veckan är det sportlov. Så i måndags åkte jag ner till skara för att vara hos syster. Tog en omväg då. Åkte först ner till Göteborg, fick åka med far i lokförarhytten då och när vi kom ner i Göteborg var det sjukt fint himlen var helt rosa. Sen blev det tåg o buss därifrån. På tisdagen var syster i skolan så jag passa på att gå runt i Skara. Gick i alla affärer och in i kyrkan o tände ett ljus för människor med hiv som kosta 5 kr. Jag är inte troende men den kyrkan är så extremt fin. Så stor och bara så där häftig. Sen när syster kom hem följde 2 av hennes vänner med hem och vi lagade mat. Senare på kvällen lekte jag med hennes vingar. Som hon har sytt.
Idag åkte vi till Lidköping och gick på affärer. Väldigt mysiga dagar med min syster, men nu sitter jag på tåget hem och längtar efter mina älskade djur!'

Presentation


Tjej som tränar med gårdens djur. Specielt korna!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards